Reportáž z Thajska od naší účastnice Jany Bohmové

Nejkrásnější místo na Zemi aneb jedno splněné přání

Nikdy bych nevěřila, jak rychle se může splnit jednou vyřčené přání. Vše začalo na Rituálu splněných přání při tvoření Jantry na rok 2015. Malý obrázek s krásnou pláží a palmami, umístěný v rohu mé „nástěnky vizí“. A za necelý měsíc neuvěřitelně krásná realita.Jsem moc vděčná za to, že jsem spolu se svým mužem mohla být na dalším Kurzu Denisy a Richarda, tentokrát až v Thajsku.Pobytu předcházelo něco málo plánování (díky Davide – plány nejsou můj šálek kávy), letenky, lístky na loď, hotely … a úkol největší byl udat děti na hlídání 🙂 Vše se podařilo a my mohli ve čtvrtek 5. února vyrazit na cestu.Následoval letecký přesun Praha – Dubaj – Bangkok – Koh Samui. Tam jsme jednu noc přespali v bungalovu v resortu Phalarn Inn Resort, který je přímo u nástupiště lodí, plujících již na náš ostrov Koh Phangan. Druhý den ráno tedy rychle na loď a dopoledne již koupání na pláži před naším hotelem. Takhle nějak si představuji ráj …Během následujících dnů před kurzem se pomalu rozkoukáváme po ostrově, užíváme si koupání, masáže, večerní drinky na barech, jíme a jíme a půjčujeme si motorku. Věřte nebo ne, já jsem se v Thajsku svezla poprvé 🙂 Na začátku lehké obavy a hlášení všech překážek na cestě, ale poté absolutní důvěra ve svého řidiče 🙂 Jedním z prvních výletů na motorce byla návštěva botanické zahrady, kde mi největší radost udělala „rybka“ Gurama velká. Pro vysvětlení – od malička ráda rybařím. Dalším velkým zážitkem byla jízda na slonovi, majestátné zvíře, z kterého člověk cítí velkou sílu a jemnost zároveň. Našeho slona jsme si opravdu zamilovali.Ostrov jsme projeli křížem krážem, zastavovali, kde se nám líbilo, ať už to byly pláže, bary nebo stánky s jídlem. Ostatně jídlo, to je námět na samostatný článek – thajskou kuchyni si prostě musíte zamilovat – všechny ty čerstvé suroviny, šťavnaté ovoce, čerstvé kokosy… Mňam, jen o tom píšu, tak mi to chybí. Několikrát při jídle u „stánku“ jsem si kladla otázku, jak je možné, že v Čechách dostanete maximálně hranolky nebo párek v rohlíku a v Thajsku vám dokáží připravit jídlo jako z nejlepší restaurace? Ještě teď, týden po návratu nemám moc chuť na českou kuchyni a ujíždím na ovocných koktejlech.Během našeho pobytu vše hladce plynulo, nikdy jsme nic moc dopředu neplánovali a dělali jen to, co se nám dělat chtělo. Já i David jsme si přivezli spoustu knih, ale na čtení stejně nedošlo…

Co se týče kurzu samotného, byl jedním slovem obohacující. Sešla se úžasná skupina podobně smýšlejících lidí. Vedení Denisy a Richarda bylo někdy vtipné, jindy provokující, v každém případě vždy s plným vědomím pomoci. Poslední večer kurzu jsme zakončili na pláži u ohně, pouštěním lampiónů přání a magickým divadlem. Během tohoto týdne jsem upustila od některých svých paradigmat a posunula své hranice zas o kousek dál.

Další ráno již bylo loučení s přáteli, pár slziček a já teď vím jistě, že příští rok jedeme zase 🙂

Jana Bohmová (loverofharmony.blogspot.cz)
© Mgr. Denisa Říha Palečková
Mgr. Denisa Říha Palečková Přináší zcela nový pohled na intimitu a metody, jak tuto oblast využít pro zdraví, štěstí, partnerský život a osobní rozvoj. Díky svým kurzům, přednáškám a článkům pomohla od roku 2002 již několika tisícům lidí k radostnějšímu a naplněnému životu. Je známá především díky sestavení celostní smyslné masáže, která se u nás rychle rozšířila pod názvem tantrick&aacu te; mas& aacute;ž. Párům ukazuje, jak naplnit vztah láskou a vášní a být zamilovaní třeba i po 20 letech. Spoluzakladatelka Školy celostní smyslné (tantrické) masáže, Školy šťastného partnerství, masážního studio Tantra Spa a profesionálního výcviku Core Touch. Do Čech zavedla také tzv. vaginální mapování a léčení jizev. https://www.denisarihapaleckova.com/